Motovýlet Nové Hrady - Weitra - Grünbach

16. říjen 2022 VaDo

Asi poslední motovýlet. Na celé odpoledne z Krumlova na Nové Hrady, pak do Rakouska a po Rakouské straně Novohradských hor zpět na Šumavu.

TopImage

Spusta z nás si řekla, že to je poslední možnost pořádně vyvenčit motorku. Takže jednostopých bylo na silnících poměrně hodně.  Doufám, že jsme dozalili všichni bezpečně domů. Občas listy na silnici a mokro ve stínu, kam už slunce nedosáhne, dělalo ze zatáček celkem kouzající nepříjemnou věc. Ale krásně teplíčko, celou cestu kolem 20°C.

České motosongy

15. září 2022 VaDo

Tohle mne postupně napadlo / něco mne napadlo, něco jsem opsal /. Máte nekdo nějaké další nápady?

Motovýlet Podolský most

30. srpen 2022 VaDo

Podolský most a původní umístění nyní Stádleckého řetězového mostu. V současné době je hladina Orlíku tak nízko, že pod Podolským mostem jsou vidět základy původního mostu v Podolí, který je nyní umístěn na Lužnici (Stádlecký most). Jak se tam dostal je známá historie. Mimo základů původního mostu jsou vidět i základy dvou obranných objektů a zbytek mostku přes potok ústící do Vltavy. Tento ...… Číst více

Český Krumlov - moto muzeum Kašperské Hory a zpět

1. srpen 2022 VaDo

Jak jinak než po okrskách (většinou). Vyjížďka plánovaná na cca 6 hodin. Z Českého Krumlova na Chvalšiny, Prachatice, Křišťanov (zde se vyplatí zastavit a mrknout do ohrady s pratury a bizony). Pak na Zbytiny (opět se vyplatí zpomalit, přímo u silnice dančí výběh). Zde se najíždí na frekventovanou silnici 141. Na té ale dlouho nejedeme, sjíždíme na 14133 přes Záblatí, Kratušín, která nám pár kilometrů vydrží. Nepotkáme ...… Číst více

Motovýlet na Šumavu

20. červenec 2022 VaDo

Protože jsme minulý týden Šumavu jen proletěli, udělali jsme výlet jen tam.  Situace s kolařema a cyklistama se výrazně zlepšila. Celkem bylo na Šumavě o hodně méně lidí (ať již na pěšky nebo na kole). Výrazně více motorkářů.  Prošli jsme si Borovou Ladu, Kvildu, Modravu, Srní … Číst více

Stádlecký most

15. červenec 2022 VaDo

Večer po práci - vedro na padnutí -  jsme osedlali Panku a vyrazlili podle Calimota na Stádlecký řetězový most. Jen tak na prolet. Cestou se okolo nás formují pěkné bouřkové kumuly. Je to sice hezké na pohled, ale dělalo mi to starosti na cestu domů. Cestou zastávka a pár fotek z bechyňského mostu Duha. K Stádleckému mostu jsme dojeli v podvečer. Pár fotek a procházka na protáhnutí nohou a zase do sedla. Začíná foukat a jedna z těch bouřek se ...… Číst více

Lipno - Plzeň a zpět okrskama

11. červenec 2022 VaDo

Protože jsem si udělal radost a pořídil pořádného cesťáka (Honda ST 1300 Pan European), zkoušíme delší poznávací výlety než jen okolo komína. Ale i okolo komína se na tom moc dobře jede.  O svátcích (slavit jeden den dva, co přitáhli církev a hned druhý den upáleného církví umí jen Češi) jsme vyrazili z Lipenska směr Plzeň. Normálně cesta na 2 hodiny. Ale vzali jsme to pohranicích s Rakouskem a Německem. Jeden ...… Číst více

Motovýlet Přerov

10. září 2021 VaDo

Motovýlet s překvapením by se to dalo nazvat. V pátek odpoledne start směr Morava, kde jsme měli přechodné ubytování. S různými zastávkami a zajiždkami dojíždíme po osmé večer na místo. Již celkem tma. V lese jeden adrenalinový zážitek: Vběhl nám pod motorku srnec. Naštěstí jsem jel asi 30 km/h a on stihnul uhnout. Já nestihnul nic. Takže je to vlastně jeho zásluha, že jsme celí. V sobotu pokračování přes kopečky směrem Prostějov a Přerov.  ...… Číst více

Motovýlet Kašperské Hory

9. září 2021 VaDo

Takové kokečko v pošumaví - Krumlov - Rábí - Kašperské hory - Stachy - Krumlov. Spojené s výstupem na rozhlednu Na Sedle. V těch motohadrech je jakýkoliv kopeček celkem výživný.   … Číst více

Motovýlet Kratochvíle

7. září 2021 VaDo

Motovýlet na zámek Kratochvíle byl vlastně neplánovaný. Prostě se jelo a pak tam byl. Tady jsem se ocitnul asi naposledy se školou. A to bude dobrých čtyřicet let  Před pár lety zrenovováno.    … Číst více