Motovýlet na Šumavu

20. červenec 2022 VaDo

Protože jsme minulý týden Šumavu jen proletěli, udělali jsme výlet jen tam.

TopImage

Situace s kolařema a cyklistama se výrazně zlepšila. Celkem bylo na Šumavě o hodně méně lidí (ať již na pěšky nebo na kole). Výrazně více motorkářů.

Prošli jsme si Borovou Ladu, Kvildu, Modravu, Srní

Křížová cesta a kaple v Borová Lada Křížová cesta a kaple v Borová Lada Křížová cesta a kaple v Borová Lada Soví voliéry Borová Lada Jezerní slať Jezerní slať Náhon na elektrárnu Čeňkova pila Tři řeky a jedno zvíře na jedné fotce Křemelná Zmrzlina na Čeňkově pile Vyhlídka Dračí skály Pivovar Lyer - Modrava

Stádlecký most

15. červenec 2022 VaDo

Večer po práci - vedro na padnutí -  jsme osedlali Panku a vyrazlili podle Calimota na Stádlecký řetězový most. Jen tak na prolet. Cestou se okolo nás formují pěkné bouřkové kumuly. Je to sice hezké na pohled, ale dělalo mi to starosti na cestu domů.

TopImage

Cestou zastávka a pár fotek z bechyňského mostu Duha. K Stádleckému mostu jsme dojeli v podvečer. Pár fotek a procházka na protáhnutí nohou a zase do sedla. Začíná foukat a jedna z těch bouřek se stěhuje nad nás. Taky ano, za chvíli jedeme v ne moc hustém dešti a hnusném poryvovém větru. Daří se nám tomu ujet. Stále sice fouká, ale již bez deště. Dojiždíme až za tmy. Největší strach mám z popadaných větví. Sice Panka svítí nejlépe ze všech motorek, co jsem kdy měl, ale stále to není auto.

Lipno - Plzeň a zpět okrskama

11. červenec 2022 VaDo

Protože jsem si udělal radost a pořídil pořádného cesťáka (Honda ST 1300 Pan European), zkoušíme delší poznávací výlety než jen okolo komína. Ale i okolo komína se na tom moc dobře jede.  O svátcích (slavit jeden den dva, co přitáhli církev a hned druhý den upáleného církví umí jen Češi) jsme vyrazili z Lipenska směr Plzeň. Normálně cesta na 2 hodiny. Ale vzali jsme to pohranicích s Rakouskem a Německem. Jeden ...… Číst více

Traunsee - Madonna

4. červenec 2022 VaDo

Má být hezky, takže u žádné z lokalit se nebude dát pořádně zaparkovat. Proto je potřeba vybrat nějakou, kde moc potápěk nebude a koupajících se také ne. A to je Madonna na Traunsee. Špatný přístup k vodě většinu potápek odradí a koupači také raději jdou jinam. Dáme zde oba ponory. Pvní na stěnu vlevo od vstupu a druhý na stěny vpravo od vstupu.  Po deštích z týdne bude voda asi zakalená. A taky ano. Z hladiny se jeví ...… Číst více