Elba s Orcou

3. říjen 2011 VaDo

Tak dovolená je za mnou. Potápění na Elbě s partou octopusáků bylo jednoznačně senzační. Byli jsme na základně u Orca diving. Jediná nevýhoda, kterou my zhýčkaní vzdáleností od moře nepřesahující 100m pociťujeme, je vzdálenost od moře. I když nakonec se to ukázalo jako prkotina. Ráno se k vodě vezeme, večer z vody taky. A kdy má vlastně potápěč čas na koupání? Nemá. Takže jsme s nimi (Orca) skoukli část lokalit na jižním pobřeží ...… Číst více

Schladming

6. březen 2011 VaDo

Pro mne asi poslední letošní lyžování. Schladming. Stále výborně udržované sjezdovky - napříč poměrně vysokým teplotám - skoro 15°C odpoledne. No a perfetní výběr počasí - ažuro od rána až do večera. Takže začnem chystat potápěčské vybavení. Pokud vydrží nízké noční teploty, možné ještě chytnem potápění pod ledem. … Číst více

Sobotní vycházka

28. únor 2011 VaDo

Pár fotografií z procházky. Počasí bylo objednáno přímo ukázkové, takže se šlapalo taky přímo ukázkově. Dokonce i ty nejmenší. … Číst více

Cavalaze, lyže

24. únor 2011 VaDo

Prodloužený výkend ve znamení lyží. Neděle byla sice trochu zamračená a poznamenaná úrazem (tomu se říka pech). Další dva dny se to ale snažily vynahradit. Fotky… Číst více

Pár pohlednic

20. srpen 2010 VaDo

Při cestování po čechách jsme se s rodinou podívali na několik moc pěkných míst. Jedním z nich byla rozhledna v Karasíně. je od tud pěkný rozhled po krajině. Tedy asi. Když jsme tam byli my, bylo pošmourno. Dalším pěkným místěm je rozhledna nad Kunštátem. Včetně jeskyně blanických rytířů.   Dalším místěm, které stojí za pozornost je hrad Pernštein.   … Číst více

Fotografie z Jadranu

13. červen 2010 VaDo

Návrat z dovolené (za prudkého deště, jak jinak) a potom rovnou po hlavě do práce. Protože zkolaboval v noci server v hostingovém centru a odmítal reagovat na jakékoliv zásahy pomocí vzdálené správy - sedl jsem do auto a dal jsem si jaště další štreku ČK - Praha - ČK. Ale zpět k potápení. Tak jako tady vyskočily teploty hodně nad 30°C.Sucháček, na který jsem se těšil, jsem ani navybalil z auta. Až jej jednou zapomenu,. bude u břehu ledová ...… Číst více

Potápění v Chorvatsku

14. září 2009 VaDo

Další potápěčská dovolená za mnou. Tentokrát trochu méně o potápění, protože jsem s sebou měl i zbytek rodiny. Talže jsme také více trajdali po Chorvatsku - na což mně normálně neužije :-). Byli jsme se podívat v n.p. Krka   Další návštěva byla v n.p. Paklenica   A ještě na pár dalších místech. Například ...… Číst více

Chorvatsko Pakoštane - fotografie

14. červen 2009 VaDo

Letos jsem na dovolené, která, skoro jako vždy byla potápěčským maratonem , fotil jen a pouze pod vodou. Pokud se chcete podívat na snímky z Pakoštane a dovolených z minulých let, je možné se podívat http://potapeni.na.jihu.cz/chorvatsko-cerven-2008-pakostane.html http://potapeni.na.jihu.cz/33-pakostane-ix-2007.html http://potapeni.na.jihu.cz/21-Pakostane-VI-2007.html Fotografie z letošní dovolené, která byla vyjímečně delfíní a ropušnicová. ...… Číst více

Chorvatsko červen 2008

16. červen 2008 VaDo

Tak jsme zpět v výrobním procesu. Není to ani 48 hodin, co jsme pověsili neopreny na věšák a dali si poslední dekompresní pivko. Stále, když zavřu oči, vidím padající modrou stěnu a v uších slyším Scccccccccc - blblblblbl - Sccccccccc... Byli jsme již po několikáté v Pakoštane [1], [2] na základně All4dive, kde se o nás postarali výborní Honza s Míšou. S sebou jsem měl svůj starý foťák, tentokrát doplněný ...… Číst více